مسی کاپیتان

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

مدیر برنامه

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۶ ب.ظ
لیونل مسی

لیونل مسی

اختصاصی | هوراسیو ژاگولی مدیر برنامه اسبق لیونل مسی در روز تولد این ستاره بزرگ به اظهار نظر در مورد وی پرداخت.

به گزارش مسی کاپیتان، هوراسیو ژاگولی مدیر برنامه های اسبق مرد پر افتخار کشور آرژانتین اذعان داشت لیونل مسی در اولین تست ورودی به باشگاه بارسلونا رد شده است.

 

ژاگولی در این باره اظهار داشت: شرایط زندگی من به گونه ای بود که باید در شهر بارسلون زندگی می کردم، همین مسئله هم بهانه ای شد تا مقدمات اولیه حضور لیونل مسی در باشگاه بارسلونا را فراهم سازم؛ این اتفاق در لحظات آخر زندگی من در بارسلون بوجود آمده چرا که من می خواستم به شهر مادرید منتقل شوم!

 

اگر این اتفاق کمی دیر تر رخ می داد قطعا امروز مسی در رئال مادرید بازی می کرد! این مسئله را می گویم چون برای آن دلیل دارم و نه تنها به صرف اتفاقات بخواهم به چیزی اشاره کنم، خانواده او همیشه از من می خواستند او در کنار من باشد تا بتوانم مواظب او باشم.

 

راستش را بخواهید فکر نمی کردم مسی روزی بازیکنی به این بزرگی شود، او بسیار لاغر و کوچک اندام بود و شما هم در آن رووز ها نمی توانستید شانسی برای او قائل شوید! او در تست های اولیه باشگاه بارسلونا در رده تیم 17 ساله ها حتی یک بار رد شده بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۶
محمد گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*follow_box*)