مسی کاپیتان

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

به گزارش مسی کاپیتان، ستاره تیم ملی آرژانتین مقابل فشار منتقدین تاب نیاورد و در مصاحبه خود علیه آنان موضع گرفت. او در روز تولد 311 سالگی اش این چنین اظهاراتش را بیان کرد:

جایی که ما در آن قرار گرفته ایم بسیار ویژه است و همیشه به این فکر می کنم که جام جهانی را بالای سر می برم. من باید به رویای خودم برسم و تمام وجودم آن لحظه را حس می کند که این اتفاق باید رنگ واقعیت بگیرد تا میلیون ها آرژانتینی خوشحال شوند. به همین دلایل ما هرگز نا امید نمی شویم و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

او در ادامه افزود:

من به افتخارات فردی و باشگاهی بسیار زیادی دست پیدا کرده ام و اکنون برای پایان آن ها بسیار زود است. من بدون اینکه با آرژانتین قهرمان جهان بشوم بازنشسته نخواهم شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
محمد گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*follow_box*)