مسی کاپیتان

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

مقصد بعدی مسی کجاست؟

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ
لیونل مسی

لیونل مسی

اختصاصی | لیونل مسی را همگان ستاره ابدی بلوگرانا ها می دانند، اما او به زودی از جمع آبی اناری ها جدا خواهد شد تا همانند رونالدو شوکه کننده ترین اتفاق ممکن را رقم بزند.
.ستاره های بزرگ هرگز به دنبال تکرار نیستند، آنها می دانند که روزمرگی برایشان تنبلی و افت به بار خواهد آورد، بنابراین با تکیه بر ویژگی جاه طلبی خود دست به رفتارهای پر ریسک می زنند تا همچنان در بورس و در رده برتر اخبار و داغ ترین حواشی فوتبال باقی بمانند.

 

لیونل مسی با توجه به شرایط سنی که دارد هنوز دست به ریسک بزرگی نزده است و دوران حرفه ای  او فقط در بارسلونا خلاصه شده است، اگر بخواهیم او را با کریستیانو رونالدو مقایسه کنیم، قطعا او محتاط تر به نظر می رسد، چرا که اساسا رونالدو به لحاظ شخصیتی پر هیجان تر و پر حاشیه تر نسبت به لئو می باشد.

 

لیونل مسی
لیونل مسی

 

ستاره آرژانتینی بارسلونا اما تا به ابد این روش را نمی تواند در پیش بگیرد، آندرس اینیستا نیز قرادادی نمادین و دائم العمر داشت اما او بالاخره از نیوکمپ جدا شد و به لیگ ژاپن پیوست؛ ژاوی دیگر اسطوره بلوگراناها نیز سال ها پیش تصمیم به جدایی گرفت تا اواخر فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر دنبال کند.

 

با تمامی این تفاسیر مطمئنا مسی هم در 2 الی 3  فصل آتی دوران آخر حضورش را در بارسلونا تجربه خواهد کرد تا پس از این فصلی تازه را در فوتبال حرفه ای خود رقم بزند، اما مقصد او کجا خواهد بود؟!

 

لیونل مسی
لیونل مسی

 

مسی همواره مدعی شده بود که فوتبالش را در روزاریو زادگاهش به پایان خواهد رساند، اما او هرگز به یکباره از بارسلونا به آرژانتین باز نخواهد گشت، چرا که او کارلوس توز نیست که دست به چنین رفتاری بزند و شخصیت حرفه ای او بزرگ تر از این مسائل است!

 

لیونل مسی
لیونل مسی

 

باشگاهی که همواره احتمال حضور مسی را به خود می دهد و برای آن روز آمادگی خود را اعلام داشته است، چلسی می باشد! شاید این مسئله کمی عجیب به نظر برسد، اما لئو در صفحه اینستاگرام خود تنها باشگاهی را که دنبال کرده است، آبی های لندن می باشند! او همچنین لیگ برتر را لیگ محبوب خود می داند و علاقه ویژه ای به بازی در استمفورد بریج دارد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
محمد گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*follow_box*)