مسی کاپیتان

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

لیونل مسی

لیونل مسی

اختصاصی | پوشیدن شماره 10 بارسلونا توسط لیونل مسی فردا 10 ساله می شود.
.در هیاهوی فصل نقل و انتقالات و دیدار های دوستانه فوتبال باشگاهی  فردا روز ویژه ای برای باشگاه بارسلونا به حساب می آید.  24 جولای 2008 در حالی که چیزی حدود یک هفته از زمان انتقال رونالدینیو به آث میلان می گذشت پیراهن جادویی شماره 10 بارسلونا به لیونل مسی رسید.
لیونل مسی
لیونل مسی


پسر دوست داشتنی کاتالان ها حالا فردا دهمین سالگرد پوشیدن شماره 10 بارسلونا را پشت سر خواهد گذاشت. مسی طی 10 سال پوشیدن شماره 10 بارسلونا افتخارات باشگاهی بسیاری را به دست آورد که 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 7 عنوان اولی در لا لیگا اسپانیا مهمترین آن ها به حساب می آید.
 

قهرمانی های لیونل مسی در 10 سال گذشته
قهرمانی های لیونل مسی در 10 سال گذشته


طبق آماری که باشگاه بارسلونا به مناسبت 10 ساله شدن پوشیدن شماره 10 بارسلونا توسط لیونل مسی منتشر کرده است، این بازیکن افسانه ای طی 527 بازی 510 گل برای تیمش به ثمر رسانده است که در نوع خود شگفت انگیز به حساب می آید.
 

آمار گلزنی مسی
آمار گلزنی مسی

 

مسی با درخشش خیره کننده خود در این 10 سال افتخارات فردی بسیاری را نیز به دست آورده که می توان به 5 عنوان توپ طلای او  اشاره کرد، البته اوج درخشش مسی به فصل 2011-2012 بر می گردد که توانست در آن مقطع 73 گل به تنهایی برای تیمش به ثمر برساند .
 

آمار گلزنی مسی  در 10 فصل گذشته
آمار گلزنی مسی در 10 فصل گذشته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
محمد گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*follow_box*)