مسی کاپیتان

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

تمام طرفداراران مسی بیان اینجا

سخن

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ

 رونالدینیو، ستاره برزیلی سابق تیم های بارسلونا و میلان که هم اکنون بدون تیم است، در حال حاضر در دوبی به سر می برد. به نقل از ESPN رونالدینیو در یک کنفرانس خبری به تمجید از نیمار پرداخت:

نیمار دوست صمیمی من است و امروز، او  به عنوان یکی از بزرگ ترین الگوها در برزیل به شمار می رود. نیمار اکنون هم سطح مسی و رونالدو است و ما واقعا امیدواریم تا او روزی بتواند به موفقیتش ادامه دهد و توپ طلا را کسب کند اما نیمار، هم اکنون نیز در میان بهترین های فوتبال قرار دارد. وضعیت من؟ در حال حاضر به صورت حرفه ای فوتبال بازی نمی کنم اما من همیشه برای بازی کردن آماده هستم، به خصوص برای بازی اسطوره های بارسلونا و رئال مادرید در لبنان. من همچنان به تمریناتم ادامه می دهم و باید دید چه می شود اما من همچنان آماده بازی هستم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
محمد گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*follow_box*)